Wednesday 14 March 2012

happy wedding day!!

assalamualaikum!

haaaaa. tande seru tu bagi semangat sikit kat diri sendiri yang malas serupa siput babi ni.

entri ni berbau sikit kot. sebab balik kelas tadi aku tak mandi lagi. muahahaha. =P

eh! just nak cakap selamat pengantin baru seminggu, kat kazen aku yg kawen kat kelantan aritu. tak banyak gamba. so aku tak upload. sbb memang takde satu gamba pown dalam phone aku. boleh harap kan phone kazen aku je lah. tu pown sekeping je.

and that picture is.........................


....................................................

....................................................

my picture!! ngan kazen yang ade.
hampe tak? hampe tak?
muke dah bulat serupa bola dah. haihh. temok! temok!
gamba pengantin takde lagi lah sayang...
nanti kalau ade lg picture from my kazen, i will upload it later for u guys okey. ^__^

No comments:

Post a Comment