Sunday 22 July 2012

long time ahead. =)

Assalamualaikum....

happy fasting everyone!! how the iftar's going?? dah puasa ke-3 dah. ade yang kene serang gastrik? ade yang pengsan? ade ade ade? how nice if everyone is okey! *tepuk tepuk tangan.

dah lama dah kite tak jengok blog ni. sori awk awk yg tggu kite hupdate. *adeee kee? hiks. =P
just bizi, and ekceli malas tahap siput sedut plus tak ada idea. im not a blogger tegar. as i told u before saya aktif di tumblr, dan di twitter. come n follow me if u want to be real close to me. ececeh. teheeee. ^__^

*pause n fikir nak tulis ape. -.-'

ermm ermmm. kalau nak tulis fadhilat n kelebihan puasa, rasanya dah ramai blogger yang tulis. dan kalau awk tekan kat incik google pon banyak yg keluar. so wht the point kan?

nak tulis pasal diri sendiri pulak tak tahu nak cerita mende. kejak kejak. *pikir lagi.

T____T

owh! haa.
dah letak goals ke sempena ramadan ni? femes goals utk pempuan mesti nak kurus kannn? dan lelaki pulak, yg merokok mesti azam nak berhenti merokok. kan kan? bagus nye awk yg nak berhenti merokok tu... tambah sayang lah cik adek awk nanti. =)

ade ke yang dah beli baju raya? ade ade? berape helai? hamboi semangat awk cik senah. raya aje nampak, puasa agak nya cukup ke idok? haha. (*cik senah digunakan sbb majoriti kaum wanita yg akn mmbeli baju raya awl)

*suraya dont make yourself looks stupid.

dah lah. malas dah nak perah otak. dah gaya nak tulis karangan bahasa melayu dah saya rasa gaya susah nya ni. saya nak mempersilakan diri sendiri berambus slow slow ni. lau rindu saya jengok lah saya di twitter. sayang awk ketat ketat. eh. =P



No comments:

Post a Comment