Monday 7 November 2011

ber-dating with sisters.

assalamualaikum.

past saturday aritu aku, my litle sis, and two of my cousins went lepak at the curve. ekceli xde la lepak mane pon. just bawak adek aku, n kazen2 yang dtg dari tengganu bejalan2. dok rumah bosan jugak. ye dak??

sampai2 je teros serbu mcd sebab lapo gile. tak sarapan lagi la kate kan. plus memang da janji ngan adek aku nak bawak die makan mcd. and her intention went mcd just nak dapat menan dari happy meal. and she gets the yellow girl bird. cute. tapi aku tak dapat tangkap ape kejadah fungsi menan ni ha. just ley gerak leher je. tu pon bile gerak2 kan. adek aku pon dah nek bosan ngan burung tuh. baru 2 hari main. heshh. gambar unprovided. ^__^

cousins.


then we want to F.O.S. for me just buying a pair of flat n a t-shirt. flat tu kaler pink and ade reben polkadot kat depan. comey. so aku beli lah. tapi bile aku pkai xde la nmpak cute pon. sbb memang tak cute pon. T__T


and after we perform zohor prayer, adek aku merengek nak main moto gerak gerak. da lame dah die nak main mende alah tu. tapi ayah aku lansung tak layan. haha. ayah aku memang tak layan mende2 gitu ha. sume mende nak expres. pegi shopping, beli barang then teros balik. memang takde peluang lah nak men mende2 gitu. tapi aku layan gak lah. biase lah budak budak. tunggu la situ. tekejor sane sini. ikut die men moto tu ha.


si cenonet yang kesukaan nek moto.


then habis je men mende alah tu mintak puzzle lak. beli lah si kakak neh. tapi balik balik bukan die yang men. aku ngan kazen aku jugak yang tukang susun untuk die. T___T

ingat nak tengok wayang. tapi si cenonet tu merengek lak nak balik sebab letih agak nye. biaselah budak2 kan. okey lah. kite orang pon balik. kang ke die mengamuk nak tido kat situ tak ke naye lak aku nak memujuk.

balik jek semua letih gile. tebongkang semua kat atas katil. but we have a great day last saturday. even tak dapat tengok wayang.  ^___^

No comments:

Post a Comment