Tuesday 8 November 2011

rentetan raye haji.

assalamualaikum.

fuhh. penat nyoo lah. kelas revision seharian harini. tapi takpe lah minggu neh aku da takde kelas dah. so kene memandai lah study sendirik. exam nak dekat da. study lah sangat kan. selalu nye leka je. buat keje laghaa je. lagi2 online. T___T

haa. nak kongsi gamba raye haji kite je petang neh sebenanye. penat nak nulis panjang2. otak da krem dah seharian lam kelas law. dah lah hidung neh tak sembuh sembuh lagi. heshh.

pagi raye haji tuh my mom masak nasi minyak sikit and satay with nasi himpit. aku da bg tau korang kan kat entry neh aku besiap kol bape. hikhik.

then lepas siap sume, tunggu sedare mare datang. mase raye je ley bekumpul sedare mare ni ha. lau tak raye kelibat pon tak nampak. biase lah sume ade hal masing-masing kan. so nak wat lagu mana. ye dak??

adek aku tak hbs2 nak jadi model ketupat. hadey. 




then malam tu kite orang pegi jejalan kat umah maklong aku kat salak selatan. banyak gak kuih nye. sedap sedap kuih tu. yela orang hidung tesumbat yang hilang deria rase neh ley cakap sedap. ni kan pulak lau sehat lagi aku melantak satu balang tu hbs kowt. muahaha.



maap lah blur skit. hee.

taraaaa. dah habis dah gambo. cakap sikit kan. so bagi sikit lah. kang nanti korang cakap propa lak. malas nak ngup-load banyak banyak. ponek dah. hee. ^___^ 

thanks for reading this entry. sayang u laaahh. hikhik.


No comments:

Post a Comment