Friday 11 November 2011

ordinary days with a bad sinus.

assalamualaikum..

selamat menyambut bermacam peristiwa yer pade tarikh 11.11.11 neh. selamat selamat (*sambil tunduk tunduk) tarikh spesel neh owg bz cari bende penting yang ley bg tande pade tarikh neh. aku plak dok rumah seharian berdating dengan lappy kesayangan sambil nonton korea. heshh. da lame da tak terjebak ke kancah k-pop neh. tapi nak wat cane kan. asal nak exam jek. setan k-pop pon menghasut aku soh aku tgk. (*alasan tak ley blah. tampo kang). yang lagi tragis nye. aku nye sinus gile terok arini. bersin tak henti kowt dari pagi. ceyyt. siut jek. biase lah. orang degil takmo makan ubat. padan lah muke. sobs. T____T



tapi aku kalah jugak arini. kalah ngan sinus neh. at last makan jugak ubat. sebab hidung da rase cam nak luruh dah. da la ubat tu beso gajah (*tipu ). takut aku nak makan. ^__^

aku tengok kat tb(bace:tv) ramai beno orang kawen rini yek. heshh. rugi rugi. nape lah aku tak kawen rini. (*gatal) sape nak kawen ngan aku rini(11.11.11).?? eh dah kol bape dah. mane sempat. tak jadik lah. heee.


sempena tarikh cantik neh. aku nak bg bunge ros kat ats neh kat korang. nak yang real?? beli lah sendiri kat kedai bunge. hikhik. 

okey lah. da habis dah mengarut mengambang kat lam belog neh. nak tido. topup balik tido kol 3 pagi semalam tgk korea. korang pon jangan tido lewat yerk. lov u. nitess all. cweet dream.

No comments:

Post a Comment