Thursday 6 October 2011

just go!! loser.

assalamualaikum.

WARNING: entri ni emo lebay sikit. and maybe contain some of rude word. so lau tak nak meng-emo kan diri sila pi main jauh jauh okey. ( ^_^ )

first of all, korang jawab salam dulu okey. pape pon kandungan entri aku. salam tu akan slalu ade. sebab aku orang muslim. and kepade yang juga muslim wajib menjawab salam. lau non muslim takpe. jangan pandang orang muslim semua mulut puake cam aku, slalu kutuk orang. actually islam teach us a good manor to be a good human. just arini aku teremosi. maaf.

the truth, it is about my part of life yang aku cube buang. taknak ingat dah, tak nak ade lam kenangan pown. but it's keep coming. dulu kau datang aku tak undang pon. pastu aku da tinggal kan kau. still ko nak datang bawak kuncu ko lagi? eh plss la weh.okey. its all about my stupid mind. yang tak dapat beza kan atau detect kejujuran atau penipuan yang kau lakukan pade aku. fine. and its about my heart yang sayang orang membabi buta.

hey!! apehal lak ko nak mengeneng, menenggek kat hidup aku lagi duh?? aku da buang ko. aku da taknak ko la weh. aku da move on with my own life and my own way. aku da maaf kan ko pon. tapi nape ko datang blik weh? tak cukup ke ko dah amik 2 tahun dari hidup aku? da la 2 tahun tu takde satu kebenaran pon yang klua dari mulut ko. even ade pon. ntah yang mane.  

aku tak kacau ko dah seribu rahmat da weh. ak harap ko pon da tak kacau hidup aku lagi. aku tak kenal ko. and aku tak nak kenal ko lagi. aku tak nak ingat pon yang hati aku ni penah sayang ko. heshh. cakap la kat gf ko tu. udah udah la menge-add aku kat fb. dah kompem aku yang remove dye dolu2. pastu dye add agy memang aku tak approve lah weh. tolong la paham bahase. ape ko suruh gf ko jadi spy ngintip aku ke hape? 
lau dye add aku sebab nak tengok aku jelos ke tak ngan die. tolong la weh. lau dye nak tengok aku jelos. aku lak memang kesian gile lah ngan dye. cane la ley tahan ngan ko an. kaki pempuan. ape ko mandrem dye aku pon tak tau lah.

lau nak cakap bab menyesal kenal ko. memang aku menyesal gile kenal ko. tapi menyesal pon aku nak ucap terima kasih secare rasmi gak lah ngan ko an. sebab buat aku celik. and terima kasih gak ngan gf ko, yang buat aku sedar. tak bebaloi doe aku nak be-laki kan orang cam ko. banyak merane dari bahagia. 

lau nak tanye ko atau nak salah kan takdir kenape ko wat aku camni. sebab nye kenape. memang sampai bebile lah aku tak move on. tapi alhamdulillah sangat lah kan. bile ko buat aku camni, buat aku sedar yang cinta tu bukan terletak pade dating berejam- jam, telepon sampai haus telinga, message sampai lenguh tangan bekuping jari, sanggup redah dosa semate2 nak pertahan kan cinta. nan hadoo lah weh. tak bergantung lansung. tapi bergantung kepade setakat mane allah redha ngan hubungan tu. and usaha sedaye nye buat hubungn bersih dari dosa. insyaallah. allah tambah kan perasaan cinta.

ape yang berlaku, jadi kan aku manusia yang lebih dekat ngan tuhan. manusia yang lebay bepikir sebelum nak buat sesuatu. manusia yang ade prinsip bile berhubung dengan perasaan.

just satu je aku doakan korang (ko ngan gf ko). balik lah ke pangkal jalan. ubah ubah la perangai ko yang burok beno tu. sebelum allah yang tegor ko, baik cepat cepat la betobat. ko tu da la tue dari aku. ajal kite ni tak tau bile. lau roh ko tu da kat ubun ubun tak gune nak mintak ampun kat tuhan da weh. da telambat.
haa. ni lagu aku tuju kan kat korang. bes dowh. sesuai untuk korang. (mood: bengang tahap berasap)




No comments:

Post a Comment