Monday 24 October 2011

petang oh petang.

assalamualaikum.

oh petang yang dingin,
oh angin yang berhembus,
eh ape bau tu. cam busuk je. ko kentut ekk!!

haha. tajuk sebenanye tak ade kaitan ngan petang pon. just tak tau nak figure out tajuk sesuai. post2 aku sebelum nih pon tajuk memang ntah pape je. sebab post ni post mengarut and saje nak beleter petang2 ni je. so gasak kan aje lah tajuk ape pon an.

arini kelas seharian. law pulak tu. penat nye lah. ngantuk gak la lam kelas tadi. tambah pulak dok sengsorang tak beteman kan. yang satu ntah kemane dari pagi tak datang, yang lagi sorang pagi datang petang ponteng. heshh. sedih sungguh. nak tauching lah ngan korang. sobs.

nasib baik la aku ni baik kan. (*sila muntah sekarang) tak nak lah lecturer terase kan. tambah2 lecturer dah reveal vokal tinggi kat budak laki yang bising. memang orang ngantok ley terbangun lah kan. haha.

yang aku pulak cam rase lecturer tu tengking aku jek. rase beralih je hati ni ha dari tempat asal. *haha. tak pepasal nak tacing ngn lecturer.* mane tak nye weh. budak laki yang bising tu kat belakang aku kot. da bape kali tego, tak benti2 cakap nye dari pagi sampai ke petang. aku memang tak kesah sebab telinga dah alah bisa tegal biase da ngan deorang. dari sem 1 aku satu kelas ngan deorang. so bagi aku lau takde budak2 neh sunyi gak kelas tu. dah macam majlis orang meninggal da. just takde orang bace yasin je.

tapi nak wat cane kan. kesian korang kene marah tadi. tapi aku lagi kesian kat lecturer tu. buat ke die marah sgt, kang kene strok kat situ naye korang. die dah la lawyer(peguam) weh. kang tak pepasal kene saman. haha.

*eh aku cite2 bagai nak rak. macam class mate aku paham je ape aku cakap an. deorang tu cina. memang lew cina malaysia. tapi yang aku dengar deorang cakap omputeh ngan bhse cina jek. tak tau la paham tak bahase melayu tegar cam aku neh. haha.

dah malas dah nak beleter petang2 neh. eh korang makan kuih pe petang petang neh?? sedap nye lau ley makan goreng pisang kan.  ^_^

No comments:

Post a Comment