Monday 24 October 2011

kesengalan di malam hari.

assalamualaikum.

haaaaah ( menguap lagi. tak senonoh ). eh hai korang. tgk!! tgh mengupdate belog pon ley menguap lagi. ngantok lagi sebab semalam mengalami malam yang sadis. sobs. wich is, tak ley tido. golek sane, golek sini. kang beralih bantal kanan, pastu bantal kiri balik. meniarap lah, melentang lah, menonggeng je belom try. macam2 care da cube nak suruh mate pejam. tak pejam2 jugak. smpai kol 3 pg. last2 give up.

pastu bangun. termenung kejap. p toilet. den decide nak bace law. tengah2 bace. tetibe lappy tepasang *yeye je tetibe.propa ko suraya*. hape lagi on9 lah. takde study2 dah. lam tengah mate nye mamai. bukak belog, bace belog brader leplep. sambil besembang ngan kwn fb yg senasib ngn aku jugak. ingat kan bace belog ley lah bantu mata aku jadi ngantok. hape kejadah nye nak ngantok lau dok gelak je bace belog die. last2 aku give up jugak. bukan ape. lappy tetibe stuck. aku pon hape lgi. tutup plug. mls nak restart balik. aku pon shut down diri aku gak lah. pi tido.


tak ngantok jugak!! aku dah rsau dah. kol 2 esok dah la ade kelas. hessh. lau tak tido ni. peratusan untuk aku tido lam kelas nnt amat lah tinggi menggunung nye weh. try gak. last2 dapat tido gak. alhamdulillah. sampai ke subuh aku tido.

* tapi kan aku syak aku xley tido sebab lapa kot semalam. tapi kerane kemalasan yang terlampau tinggi untuk turun poi cari makanan. dan kemalasan mengunyah pade pagi2 bute. aku wat bodo je ngan perut aku yang kelaparan.haha.

* moral of the story nye, jangan tido ngan perut lapa. sebab macam2 mane pon perut korang tak kan bagi korang tido lagi die tak puas hati. hesshh. sungguh jahat nafsu si perut.

No comments:

Post a Comment