Sunday 23 October 2011

umpat mengumpat diumpat perkare biase.

assalamualaikum.

halos halos. tak tahu lah aku semenjak duemenjak tigamenjak neyh peramah semacam jek. kot terbawe kegilaan selepas clash kowt. gile. haha. ahh. takpelah janji aku tak ganggu sesiape. okey? chantek. ^_^

eh ko nak ngumpat sape neh yang wat tajuk ngumpat neh?? hamboi kau jah. lau ajak buat ketupat tak payah anyam ni cepat ajer ye. betobat lah jah. haha.

ekceli.( omputey tak omputeh sgt lah kan). aku bukan nak ajak mengumpat, mengate orang lain. tak baik lagi pon nak mengate orang neh. buat berat dosa je nak mati nanti kene pikul nak masuk kubor tu ha. tak muat. nak mengumpat sal diri sendiri je neh sebenanye.

jangan lah mara u alls( alahh gedik nyeee.) kite tak nak buat dosa pon u all nak mara ke?? tak patut la u alls ni. tak bagus tak bagus. haha. *geli duh.

mesti korang perasan kan aku cam rajin jee meng-up-date kan blog aku sekarang. ye dak??. ni sebab nye aku takde keje. bukan free beno. banyak sebenanye bende yang lagi penting yang aku kene buat selain meng update belog neh. tapi nak wat cane buntu, kejong, dan blur ngan aktiviti sendiri. *tak leh bla alasan ko suraya.

lau korang nak tau (* lau nak tau lah.) aku nye exam lagi seminggu je lagi tauk. and aku hanye study 1 subjek dari due subjek. yang satu lagi aku tak sentuh2 sampai ke harini. korang mesti cakap* alahh small matter je pon. 2 subjek. menggelabah betei minah neh.*

sebenanye motif aku buat entry nih just nak cakap, sekarang:

*aku rase makin dekat nak exam, makin menjadi2 malas aku. rase nak hantok je kepale sendirik kat batu lesong.

*dan aku nak cakap aku benci PERFORMANCE MANAGEMENT. waaaaaaa. nak nanges. ( T_T )

dah lah mengumpat aku tuh. timekasih2( sambil tunduk2) sebab bagi pahale kat aku. haha. korang la ngumpat asal?? siann. k bye.

* eh jangan lupe bulan 12 nnt aku akan buat contest. jangan buat lupe. tadi baru aku cakap kat entry neh. nak kene cepuk neh. makan semut brape gelas dah?? tunggu tau. aku akan umum contest tu bulan 12 nnt. 




No comments:

Post a Comment