Monday 31 October 2011

LAW,LAW,LAW...

assalamualaikum.

waahh. lame gle tak online (*baru 5 hari tetibe lame gile. nmpak sgt addicted*) hehe. ekceli line aku tak tahu la ade putus wayar kat mane. fb suda masuk air. notification tak ley bukak, nak like, comment, or post something semue tak boleh buat. and some other pages can't fully open. sobs.

sampai hati hang fb buat aku lagu nih. tak pa. aku curang ngan kau. aku nak bukak blog je. aku bukak blog line clear jek. nampak sangat lah ko nak mogok gak aku kan. fine!! tak mo kawan dah (eh tergedik lak).. T___T

tadi pagi baru habis paper LAW. lega lah jugak. walau pun ade 2 soalan aku tinggal. muahaha. tapi luse kena face one more paper yang lagii laa buat aku risau. which is performance management. waaa!!. sakit kepale woo. takut senasib ngan incik T10. harap harap tak lah.

haa. dah habis beleter dah. ngantuk. nak tido baru lepas makan. kang jadi pau kene pam aku nnt. nak pi tengok sinetron lah. takde lah aku ngantok sebab kegeraman ngan watak jahat yang selalu menang n watak baik yang macam takde otak. sori lah termengarut kat dalam belog pulak. selalu nye post kat fb jek. so fb takley nak post status. blog lah jadi mangse nye.

jangan marah marah. ceria selalu. komen lah lau rajin. ^___^



 

No comments:

Post a Comment