Monday 5 December 2011

life summary

assalamualaikum..

hey yaa.. fuhh!! lega rase bile dah lepas satu subjek.. tapi lagi satu menunggu seminggu lagi.. lepas debaran nak ngadap exam.. debaran nak terima keputusan pulak.. kalah budak SPM aku ni ha.. T___T

da lame kite tak story story kan.. rindu tak?? *k fine tak rindu*

life aku sekarang nak kate tunggang langgang tu takde lah sangat. tapi obviously memang sepanjang mase bertunggang tonggek pon aku nye life neh. tapi redah je la kan. redha dan bersyukur ngan ape yang kite ade. insyaallah akan ade lah bende baik yang timbul nanti.. ^___^

haaa!! aritu aku nye duapupu (anak kepade sepupu mak aku) kawen.. terkilan gile tak sempat nak tengok deorang besanding.. da lah balik nak turun bukit yang macam style jungle tracking toh ley pulak kaki aku terpeleot taukk. malu nye tuhan je lah yang tau. nasib baik  takde orang nampak. lain kali nak pegi umah orang kawen kene siasat dulu macam mane kawasan umah die. lau bebukit bukau jangan cari mati pakai kasut tinggi ke, cheesy wedges ke. jangan jangan. lau boleh steady memang nampak macho. tapi!! lau jatuh. memang burok beno tau ngan kasut tu. pakai selipar jamban aje. senang. menyesal sampai sekarang tak hilang.

tapi yang aku suke nye pegi kenduri kawen sedare mare neh. ley jumpe duepupu, tigapupu, n kupukupu yang da lame tak jumpe. ade yang mase kecik dulu je jumpe. boley jumpe bile pegi kenduri. dah hensem n cantik semua nye. tapi sayang. semua pemalu. pandang dari jauh ajee lah.

owh ade cite lagi!!

sekarang ni tengah bizi buat budget untuk reunion kawan2 matrik dulu. rindu funye fasal ente pon voluntari la ator kan bende alah ni. alhamdulillah semua bejalan lancar lagi setakat ni. tempat da ade.*lokasi rahsia.eceh cam korang nak cari aku je ye nak rahsia2. bajet retis lettuw. takde lahh. nanti aku gitau la korang kat mane.
just the time is not right. sabo yer lingling. ^__^ * tarikh je belom sependapat lagi. ade yang tak available mase tarikh tu lah. n ade jugak yang fb nye akaun tak aktif lah. acane?? takpe lah. sayang punye pasal. eden ikut aje. asal semua ade.

okey lah. len ari lak eh kite story story.

nah gamba cupcake untuk korang yang rindu kat aku. sorry lame tak update. lau nak yang batol. aku saran kan ke kedai sekarang. jangan lupe untuk aku satu. kbai.

sebenanye aku nak kasi impact besa skit. bagi nmpk real. tapi maap la. tak nmpk cute pulak. haha.







No comments:

Post a Comment