Saturday 17 December 2011

sleepy sunday.

assalamualaikum.

sesungguhnya tajuk tiada kene mengena dengan isi perut post yang tak berape nak buncit. so let it be. ^___^

its a blast sunday!! *bace dengan nada seeksited yang anda mampu*.

tang atas tu je lah eksited nye. sampai kat level ni. dah stuck macam nak meninggal dah.

tadi aku ade bace belog lord zara. tajuk nye agak menikam kalbu dan tekena atas batang hidung jugak lah. macam baru kene berak ngan burung je rase die. *macam penah je eh.* tinggal kan current bf for ex. its not as aesy as u can see ekceli. sakit nye Allah je lah yang tahu. aku tau as a someone that been leaved, its hurts. sebab aku pon pernah rase. but someone yang meninggal kan pon sakit jugak.


as for me, i dont think meninggalkan is an accurate word for it. sebab i am not cheating on him. i ask him. to give another chance to my ex. the last chance. and he know from the start tilll last of the story. tapi ape lagi perkataan yang paling sesuai dalam bahase melayu kan kalau bukan meninggal kan. my bad. i know. T___T

if i could. seboleh boleh nye aku taknak luke kan sesiape. but what should i do.? i have to make a choice right. and till now. aku masih cakap sorry if im talking to him. rase besalah tu takkan hilang kot sampai bile bile.


kalau nak cerita dari awal. tak elok mungkin. kang ade yang termuntah darah nak membace cerita bosan pasal hidup seorang suraya ni. lagi pon hint2 aje is enough already for u to know right. as a reader to my blog not a friend in my real life.

owh. for the last. i nak inform u all that my blog have some technical problem. i cant reply ur comment. i dont know why. maybe banyak lagi kot yang aku perlu belajar. so till the blog okey again. jangan segan2 tinggal kan comment. event if i am not reply. buat macam belog sendiri okey. ^___^


No comments:

Post a Comment