Thursday 8 December 2011

stress, depressed.

assalamualaikum.

malas nak wat alu aluan, ucapan panjang panjang. sebab sekarang tersangat stress sampai study pon tak bape nak masok. da la final exam LAW isnin depan. ya Allah!! tolong lah tenang kan hati hambu Mu ni...

cite nye sume berpunca dari pasal yang aku cari sendiri. aku luke kan someone just because aku nak bagi peluang kat hubungan lame. yes, im do it all because of my heart said so. mase nak amik keputusan ni. dah agak dah. mesti rase besalah akan menghantui aku. aku tau akan luke kan die. orang yang terlalu baik untuk aku luke kan. tapi sampai bile aku nak tipu diri yang aku dah lupe kan yang lepas.? makin lame kami besame, mungkin akan semakin luke kan die.


tapi dalam rase besalah tu jugak ade rase takut yang aku da buat keputusan yang salah. aku takut akan terluke lagi one day. tapi mase aku amik keputusan ni. bagi aku ni last chance for us. so if he dont need me anymore, dan kalau hati aku terluke lagi. takpe lah. its the last. lepas ni, aku akan betol betol lupe kan die. that is my promise to my self. korang saksi nye okey.

to someone yang dah diluke kan, maaf kan saye. da buat awk terluke, menangis, kecewa kan awk. maaf sangat. its not u not perfect enough for me. but my heart cant give the love for u. im care about u. if i could. i wouldnt  make u sad. im sorry. for all ive done. sorry.


thanks for all the love, care, happiness that u bring to my life. thanks. u are such a nice guy. i know u will make it without me. sorry for just being a little while with u. im trying to give all my heart for u. but i cant. sorry again.

but im always here for being your friends, anytime if u need me. trust me.



disclosure: ni memang entry personal and emosional. so kalau korang nak muntah or muak bace. korang ley tekan x kat atas browser tu. aku memang tengah emo skit sekarang. so kalau aku nye entry lepas ni ade emo-demo skit. harap faham lah okey. thanks for memahami. appreciate it. ^__^

No comments:

Post a Comment